Jak założyć konto Instagram dla Twojej firmy?

0
1508
Instagram dla Twojej firmy

Wizualizacje w postaci zdjęć czy filmików są głównym składnikiem silnej kampanii w mediach społecznościowych, a Instagram jest tego dowodem. Od września 2017 roku 800 milionów użytkowników miesięcznie korzysta z Instagrama, aby wyświetlić lub udostępnić zdjęcia – jest to liczba dwa razy większa niż w 2015 roku. W lipcu 2018 roku liczba unikalnych użytkowników przekroczyła 1 miliard – ta liczba jest naprawdę ogromna. Około 1/7 populacji na świecie korzysta z Instagrama.

Widzowie online są przyzwyczajeni do wyświetlania reklam i treści ze wszystkich stron. Zajęty kanał społecznościowy zaczyna wyglądać jak niekończąca się plama fragmentarycznych historii. Na szczęście możesz pokonywać tę mgiełkę treści za pomocą wizualizacji, które opowiadają historię w mgnieniu oka.

W  ten sposób ludzie zauważą Twoją firmę!

Klienci muszą ZOBACZYĆ swoją propozycję wartości, zanim przejdą dalej. Dobrą wiadomością jest to, że ludzie, którzy śledzą Twoją treść, są bardziej otwarci na wezwanie do działania. W rzeczywistości 75% użytkowników podejmuje działania, takie jak odwiedzenie witryny, zakupy lub wyszukiwanie w Google, po tym, jak polubili post na Instagramie.
 
Nauka tworzenia Instagrama i działanie z nim w biznesie jest łatwe, szczególnie jeśli korzystasz już z Facebooka. Z biznesowego punktu widzenia Instagram jest prostszy i mniej czasochłonny niż inne witryny.
 
Możesz użyć wizualnych „micro stories” – zdjęć, filmików czy bumerangów czegokolwiek – aby dowiedzieć się, co bawi widzów i szybko osiągać obserwujących. Wykonaj poniższe czynności, aby utworzyć profil i rozpocząć promocję swojej firmy na Instagramie.
 

 

Instagram dla firm – niesie ze sobą wiele korzyści

 

1. Pobierz aplikację

Jeśli nigdy nie korzystałeś z Instagrama, zacznij od pobrania aplikacji. Instagram jest dostępny na smartfony, tablety i komputery w sklepach Apple iOS, Google Play i Windows.

Aplikacja jest skierowana na urządzenia mobilne i prawdopodobnie będziesz używać smartfona lub tabletu do większości działań związanych z publikowaniem.

 

2. Stwórz konto

Uruchom aplikację i utwórz konto na jeden z dwóch sposobów:

Posiadasz już konto? Po prostu zaloguj się i przejdź bezpośrednio na stronę swojego profilu.
 

Opcja 1: Zarejestruj się, używając swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, a następnie wprowadź nazwę użytkownika.

Opcja 2: Jeśli masz konto na Facebooku, możesz zalogować się za pomocą tych samych informacji i połączyć konta.

 

3. Połącz z Facebookiem

Domyślnie zaczynasz od profilu osobistego. Aby korzystać z Instagrama w biznesie, musisz połączyć swoje konto ze stroną biznesową na Facebooku. Kliknij ikonę profilu w prawym dolnym rogu ekranu.

W prawym górnym rogu strony otwórz menu ustawień. Wygląda jak pionowa elipsa w systemie Android lub sprzęt w iOS.

Na następnej stronie przewiń w dół, aż zobaczysz „Przełącz na profil firmy”. Kliknij pokaz slajdów promo, aż pojawi się monit o połączenie z Facebookiem. Wybierz „Wybierz stronę” i ustaw stronę jako „publiczną”. Kliknij „OK”.

Następnie Instagram prosi o pozwolenie na zarządzanie Twoimi stronami na Facebooku. Przejrzyj listę stron biznesowych Facebooka, które już utworzyłeś. Wybierz odpowiednią stronę i kliknij „Dalej”.

Tylko administrator konta może wykonać ten krok. Nie zobaczysz strony, jeśli jesteś tylko autoryzowanym użytkownikiem.

 

4. Zakończ konfigurację profilu

Aby ukończyć profil, wpisz adres e-mail, numer telefonu i adres swojej firmy. Aby kontynuować, musisz wypełnić co najmniej jedno z tych pól kontaktowych. Niektóre informacje zostaną automatycznie wypełnione, jeśli pojawią się już na Twojej stronie na Facebooku.

Kliknij „Gotowe” i przejdź do swojego profilu. Nowa ikona wykresu powinna pojawić się u góry aplikacji Instagram. To jest strona z informacjami, w której możesz śledzić promocje i statystyki zaangażowania.

W dowolnym momencie możesz wrócić do strony profilu i przełączyć się z powrotem na konto osobiste.

 

5. Utwórz nową stronę biznesową

Jeśli nie masz jeszcze utworzonej strony biznesowej na Facebooku, możesz to zrobić w tym samym czasie. Po wybraniu opcji wyboru strony wybierz „Utwórz jedną” u dołu ekranu.

Ustaw tytuł strony i wybierz kategorię najlepiej opisującą Twoją firmę. Niektóre opcje obejmują:

  • Marki i produkty
  • Muzyka
  • Sport
  • Źródła zdarzeń
  • Lokalny biznes
  • Witryny i blogi
  • Książki i czasopisma

 

Wybierz podkategorię, aby pomóc użytkownikom znaleźć Twoją stronę w wyszukiwaniach. Na przykład, jeśli jako podkategorię użyłeś „lokalnych firm”, masz opcje, takie jak pasek, majsterkowanie, sztuka i rozrywka. Kliknij „Następny.”

 

6. Edytuj swój profil

Wróć do swojej strony profilu i kliknij „Edytuj swój profil”. Tutaj możesz dodać zdjęcie, bio. i link do strony internetowej. Jeśli zmieniłeś konto osobiste, rozważ zmianę zdjęcia, nazwy i nazwy użytkownika, aby odzwierciedlić firmę. Używanie znajomych logo i nazw firm ułatwia klientom znalezienie Cię na Instagramie.

Bio jest okazją do umieszczenia w Twoim profilu jakiegoś markowego języka, linków lub hashtagów. Sprawdź, jak dostawca biurowy Staples używa logo firmy do promowania marki i promocji:

„Wspólnie sprawiamy, że miejsce pracy działa. Kupuj nasz kanał: like2b.uy/staples”

Zrób krótkie oświadczenie o tym, co robi Twoja firma lub w jaki sposób pomagasz klientom. Pamiętaj, że możesz swobodniej korzystać z Instagrama, nawet jeśli Twoja firma jest konserwatywna.

Od czasu do czasu wiele marek zmienia swoje bio w celu wyświetlania zabawnych ogłoszeń na stronie głównej.

 

7. Zaproś kontakty, aby ludzie mogli Cię „followować”

Skorzystaj z każdej pracy, którą wykonałeś, aby budować kontakty online. W menu ustawień użyj opcji „Zaproś znajomych z Facebooka”, aby wysłać powiadomienie do całej sieci Facebooka.

Możesz skorzystać z opcji „Zaproś znajomych”, aby uzyskać dostęp do innych sieci, takich jak Gmail, LinkedIn, Twitter czy Yahoo! Łączność. Im więcej masz naśladowców, tym bardziej wiarygodne jest Twoje konto w mediach społecznościowych.

 

8. Wypełnij swoją galerię

Zacznij dodawać zdjęcia do swojej galerii. Najlepszą rzeczą na Instagramie jest Twoja zdolność do odkrywania starych zdjęć poprzez dodawanie filtrów. Użytkownicy uwielbiają autentyczność platformy, więc nie potrzebujesz profesjonalnych umiejętności do opowiadania wspaniałych historii.

Kliknij krzyżyk „Dodaj”, aby otworzyć galerię z telefonu. Możesz wybrać strzałkę w dół u góry ekranu, by pobrać zdjęcia z innych źródeł, takich jak Dysk Google.

Kiedy już wiesz, jak korzystać z Instagrama w biznesie, możesz tworzyć Historie, by zwiększyć zaangażowanie. Historie na Instagramie to krótkie kolekcje zdjęć lub filmów, które znikają po 24 godzinach. Ta prosta funkcja to skuteczny sposób dzielenia się z innymi swoimi zabawnymi, edukacyjnymi lub serdecznymi momentami.

Co więcej, masz nieograniczone możliwości bycia kreatywnym dzięki opowiadaniu historii. Pokaż produkt ożywiający się w twoim „laboratorium spożywczym”. Zaoferuj 10-sekundowy samouczek dotyczący czyszczenia rynien. Rozśmiesz publiczność za pomocą zabawnych filtrów na zdjęciach pracowników.

Instagram może początkowo wydawać się onieśmielający, ale krótkie, wizualne posty ułatwiają szybkie uczenie się i łączą się często przy niewielkim wysiłku.

Interesujące konto na Instagramie jest częścią silnej obecności w Internecie. Upewnij się, że masz wszystkie narzędzia cyfrowe potrzebne do rozwoju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here