Jednym z najciekawszym narzędzi do prowadzenia interakcji z użytkownikiem strony lub sklepu jest wbudowany czat. Tak się składa, że jakiś czas temu wziąłem na tapet jedno z takich narzędzi – Czater.pl
Jak już sama nazwa wskazuje jest to narzędzie programistów znad Wisły. Jestem fanem polskich rozwiązań i nie chodzi tutaj o to, że support jest w języku ojczystym. Bardziej o to, że lubię doceniać rodzimych specjalistów.
Zresztą w przypadku Czatera atutów dostrzegam o wiele więcej niż naklejka „Made in Poland”.
DLA KOGO TEN CAŁY CZAT?
Przede wszystkim dla właścicieli sklepów, tudzież witryn oferujących sprzedaż produktów oraz usług. Jest to znakomite rozwiązanie dla sprzedawców, którzy chcą sami „zagadać” do Klientów odwiedzających witrynę. Przydaje się również w specjalistycznych sklepach, gdy Klient ma różnego rodzaju zapytania, począwszy od dostępności czy rozmiaru, a na pytaniach o indywidualny projekt kończąc.
Z czatera korzysta już 13 tys. użytkowników
Nie uważam, by czat był potrzebny każdej stronie, a do niektórych jest wręcz niewskazany. W jednym miejscu czat może zachęcić do rozmowy, a w innym zniechęcić swoją wścibskością.
Nagrywanie wizyty klienta
Jednym z ciekawszych funkcji w Czaterze jest możliwość nagrywania wizyt klienta. Możemy sprawdzić, gdzie klikał oraz w jaki sposób poruszał się kursorem po ekranie.
Dla fanów zaawansowanej analizy oraz tych marzących o pracy w NSA – nie lada gratka.
Telefon
Standardowa opcja oddzwaniająca. Odwiedzający Twoją witrynę może zamówić kontakt telefoniczny. Ty możesz oddzwonić z własnego numeru, lub skorzystać z wbudowanego narzędzia, które dodatkowo zarejestruje całą rozmowę.
Jeśli konsultanci są poza godzinami pracy, to użytkownik strony będzie mógł zostawić wiadomość Trafi ona oczywiście na Twojego maila. Na wiadomość możesz odpowiadać również z aplikacji.
[…] Czater.pl – Krótka recenzja live-chatu na stronę lub sklep […]