Czater.pl – Krótka recenzja live-chatu na stronę lub sklep

1
2618
Czater.pl to polska aplikacja live-chatu na stronę

Jednym z najciekawszym narzędzi do prowadzenia interakcji z użytkownikiem strony lub sklepu jest wbudowany czat. Tak się składa, że jakiś czas temu wziąłem na tapet jedno z takich narzędzi – Czater.pl

Jak już sama nazwa wskazuje jest to narzędzie programistów znad Wisły. Jestem fanem polskich rozwiązań i nie chodzi tutaj o to, że support jest w języku ojczystym. Bardziej o to, że lubię doceniać rodzimych specjalistów.

Zresztą w przypadku Czatera atutów dostrzegam o wiele więcej niż naklejka „Made in Poland”.

DLA KOGO TEN CAŁY CZAT?

Przede wszystkim dla właścicieli sklepów, tudzież witryn oferujących sprzedaż produktów oraz usług. Jest to znakomite rozwiązanie dla sprzedawców, którzy chcą sami „zagadać” do Klientów odwiedzających witrynę. Przydaje się również w specjalistycznych sklepach, gdy Klient ma różnego rodzaju zapytania, począwszy od dostępności czy rozmiaru, a na pytaniach o indywidualny projekt kończąc.

Z czatera korzysta już 13 tys. użytkowników

Nie uważam, by czat był potrzebny każdej stronie, a do niektórych jest wręcz niewskazany. W jednym miejscu czat może zachęcić do rozmowy, a w innym zniechęcić swoją wścibskością.

Nagrywanie wizyty klienta

Jednym z ciekawszych funkcji w Czaterze jest możliwość nagrywania wizyt klienta. Możemy sprawdzić, gdzie klikał oraz w jaki sposób poruszał się kursorem po ekranie.

Dla fanów zaawansowanej analizy oraz tych marzących o pracy w NSA – nie lada gratka.

Telefon

Standardowa opcja oddzwaniająca. Odwiedzający Twoją witrynę może zamówić kontakt telefoniczny. Ty możesz oddzwonić z własnego numeru, lub skorzystać z wbudowanego narzędzia, które dodatkowo zarejestruje całą rozmowę.

E-mail

Jeśli konsultanci są poza godzinami pracy, to użytkownik strony będzie mógł zostawić wiadomość Trafi ona oczywiście na Twojego maila. Na wiadomość możesz odpowiadać również z aplikacji.

Live chat

Oficjalna strona produktu
Najważniejsza funkcja. Pozwala prowadzić rozmowę klienta z konsultantem. Jedną z najciekawszych opcji jest podglądanie w czasie rzeczywistym tego, co klient do Ciebie pisze. Testowałem to rozwiązanie i uwierz – potrafi mocno przyspieszyć proces udzielania pomocy lub rozwiązywania problemów.

Czy są jakieś problemy z integracją?

Producent napisał gotowe moduły do większości używanych frameworków. Znajdziesz tam gotowe integracje z WordPressem, Joomlą, Drupalem, PrestaShop i z wieloma innymi systemami.

Najważniejszy atut aplikacji? Cena!

Gdy wybierałem pomiędzy kilkoma rozwiązaniami tego typu, to długo zastanawiałem się nad jakością poszczególnych aplikacji.
Ceny za Live Chat zaczynają się na parunastu złotych, a kończą na kilkuset zł miesięcznie. Rozstrzał spory.
Obawiałem się, że Czater jest zwyczajnie zbyt tani, by działał dobrze. Moje obawy szybko wyrzuciłem do kosza.

Aplikacja działa bardzo dobrze. Przez kilka miesięcy użytkowania nie miałem z nią żadnych problemów.

Czater oferuje swoje usługi także bezpłatnie. Dostajemy wtedy ograniczony produkt, jednak dla niektórych może się okazać wystarczający.

W najtańszym pakiecie płatnym zapłacimy za miesiąc użytkowania trochę ponad 12 zł.

Warto sprawdzić u siebie

Nie wiem, jak długo twórcy będą oferowali swój produkt w tak niskiej cenie, natomiast na razie możemy się cieszyć z tej świetnej aplikacji praktycznie za pół darmo.

Jeśli Ty lub Twój klient potrzebujecie lepszej konwersji odwiedzających do kupujących, to Czater.pl jest tematem do przemyślenia.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here